• 26-11-2020, 22:08:11
    #19
    ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aslında borç çok çok daha fazlaydı 2017 2018 güzel kazandık güzelde kaybettik biraz TRIG vardı o sıralar çok güzel paralar kazandırmıştı, 20k xrp çok birşey değilde suanki fiyatlardayken o borcu ödemem 0.30$ altı indiği zaman ufaktan bakarım ancak
    hocam sen öde borcunu 0,006dan 0,25 e sabitlemiş bi kripto para var önünde eğerki bi yükseliş gelip btc dominansı es kaza 32-41 aralığına inerse o koşudan sonra kaçta sabitler bilinmez
  • 26-11-2020, 22:09:39
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı hocam, dediginiz gibi yükselse bile çok sert düşüş gene olacaktır 2016dan bu yana seneryo hep aynı bu kadar yükseldiğinde büyük düşüşler hep olur, yakın zamanda birde bi borsa hack haberi falan olsa tadinmaz yenmez o zaman düşüşler.
    ben alıp satmıyorum konunuzu görünce açığ baktım ve grafiği çizdim eski bir trader olarak
  • 26-11-2020, 22:10:21
    #21
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yatırımcıları da düşünmek gerek hocam. Nihayetinde herkes param değer kaybetmesin diye bulduğu yatırım araçlarına yöneliyor. Ben açıkçası yatırım yapmadığım halde sevinmedim. Alım fırsatı oluştu o ayrı ama başkalarının zarar etmesine de sevinmeyelim. Herkesin gönlüne gore diyeyim
    Sevincim zaten başkalarının zarar etmesi değil hocam, düşmesine seviniyorum kendi çıkarıma olduğu için, yükselirken de üzülmedim yükseldi diye tabiki zarar etmesini istemem kimsenin para kolay kazanılan birşey değil herkesin gönlüne göre versin hocam
  • 26-11-2020, 22:12:46
    #22
    %2 düştü sanıyordum %16 düşmüş.benim pek coinle vs işim yok ama zararda olanlara üzüldüm.
  • 26-11-2020, 22:19:17
    #23
    ulan şu bizim millette amma tuhaf ha dolar 8 iken 7ye düşünce düştü diyorlar afasdasd ))

    bitcoin zamanında 15 bin tl civarıydı 1 senede 150 bin tl civarına çıktı
    130a düştü diye seviyorlar

    bu kafayla bu dünya fazla ilerlemez ilerlemiyorda zaten
  • 26-11-2020, 22:20:40
    #24
    mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ulan şu bizim millette amma tuhaf ha dolar 8 iken 7ye düşünce düştü diyorlar afasdasd ))

    bitcoin zamanında 15 bin tl civarıydı 1 senede 150 bin tl civarına çıktı
    130a düştü diye seviyorlar

    bu kafayla bu dünya fazla ilerlemez ilerlemiyorda zaten
    Aynen hocam ya bu kafayla bu dünyanın dönmesi bile boşa..
  • 26-11-2020, 22:34:39
    #25
    Btc 650 lira civarındayken işlem yapıyordum, nerelere gelmiş nerelere...
  • 26-11-2020, 22:45:44
    #26
    Ben eth, xrp, trx ve ada aldım. Bundan 3 gün önce şuan 6k zarar ediyorum. Bozmayacağım elbet de bekleyeceğim çıkıp ana paramı kurtardığım da daha da kripto cümlesini hayatımdan çıkaracağım. 12k zarardaydım da 6 düştü. 😊
  • 26-11-2020, 23:40:32
    #27
    Serkanalaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben eth, xrp, trx ve ada aldım. Bundan 3 gün önce şuan 6k zarar ediyorum. Bozmayacağım elbet de bekleyeceğim çıkıp ana paramı kurtardığım da daha da kripto cümlesini hayatımdan çıkaracağım. 12k zarardaydım da 6 düştü. 😊
    Düşüş bekliyodum ben uzun vadeli girmedikçe analizsiz ve stopsuz girmeyin hocam