Hayırlısı hocam, dediginiz gibi yükselse bile çok sert düşüş gene olacaktır 2016dan bu yana seneryo hep aynı bu kadar yükseldiğinde büyük düşüşler hep olur, yakın zamanda birde bi borsa hack haberi falan olsa tadinmaz yenmez o zaman düşüşler.
geçenki attığım grafiği hatırlıyormusunuz ? birde az önceki çizdiğime bakın.
https://invst.ly/szwz5 not : Teknik grafik tek başına karar verme aracı olamaz.