• 28-11-2020, 21:53:09
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlısı hocam, dediginiz gibi yükselse bile çok sert düşüş gene olacaktır 2016dan bu yana seneryo hep aynı bu kadar yükseldiğinde büyük düşüşler hep olur, yakın zamanda birde bi borsa hack haberi falan olsa tadinmaz yenmez o zaman düşüşler.
    geçenki attığım grafiği hatırlıyormusunuz ? birde az önceki çizdiğime bakın.
    https://invst.ly/szwz5 not : Teknik grafik tek başına karar verme aracı olamaz.
  • 28-11-2020, 22:04:18
    #38
    Nevo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçenki attığım grafiği hatırlıyormusunuz ? birde az önceki çizdiğime bakın.
    https://invst.ly/szwz5 not : Teknik grafik tek başına karar verme aracı olamaz.
    grafikle işim olmaz benim hocam pek, çok alsat yaptım çokta güzel kazanıp kazandırdığımda oldu, güzel kaybettiğimde oldu ama grafik hiç okumadım