• 03-11-2008, 19:24:48
    #1
    Merhaba arkadaşlar geçenlerde edebiyat dersinde bu konuya giriş yaptık nasıl oldu nerden yaptık tam olarak bilmiyorum ama güzel önemli olan burda şükretmeyi bilmek konu hakkında kısaca bilgi vereyim..
    Herkesin mutlaka bir hayali vardır kimi ev ister kimi araba ister.
    Mesela ben spor bir arabam olsun isterim bu benim hayalim ama sakıp sabancın oğlunun ise gerçeği..Asıl konuya giriş yapıyorum sakıp sabancınn bir sözü vardı 'Toyota yı Türkiye ye ben getirdim ama benim oğlum binemiyor.' Buda sakıp sabancının hayaliydi ama benim de gerçeğimdir.
    Nazif zorlu Manisa da olduğum için biliyorum adam istediği zaman özel uçağına binip istediği yere anında gidebiliyor ama onun hayali ise yemek yemek sadece patatesle nereye kadar arada değişik yemekler yiyordur ama arada bu onun hayali benim ise gerçeğim.
    Eğer hepimiz mutlu olmak istiyorsak hayallerimizle gerçeğimiz arasını çok açmamamız gerektiğini düşünüyorum ve inanın sizin yerinizde olmak isteyen milyonlarca insan var....

    Benden bu kadar sizdende birşeyler bekliyorum...
  • 03-11-2008, 19:38:27
    #2
    Yeni nesil olarak şükretmesini bilmeyen bir gençliğiz. Kendi gerçeklerimizle değilde, başkalarının gerçekleriyle yaşamayı daha çok benimsiyoruz. Kendimiz değilde hep başkası olmaya çalışıyoruz. Genel olarak ben böyle görüyorum. Tabiki istisnalar olabilir ama istisnalar kaideyi bozmuyor.
  • 03-11-2008, 20:02:04
    #3
    doğru şeyler bunlar.

    fakat ben o kadar büyük şeyler hayal etmiyorum.arkadaşlarımın hepsi BMW Audio vs arabalar ister ben ise Tofaş ŞAHİN istiyorum.Giderler yüzünden bir türlü nasip olmadı bi tane.ama biliyorum oda heves, bi' gün bende isterim belki öle makinalar
  • 06-11-2008, 17:09:36
    #4
    Beğenmenize sevindim...
  • 06-11-2008, 17:48:04
    #5
    Üyeliği durduruldu
    açıkcası bende merak ettim acaba neden patates yiyor,
  • 08-11-2008, 14:43:01
    #6
    Evet rahatsızlığı olduğu için sürekli patates yiyor tabi sağlığına dokunmayacak alernatif yiyeceklerde yiyordurda her istediğini yiyemiyor....
  • 08-11-2008, 15:09:16
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Güzel bir konu.. Ama benim ilginç hayallerim kimsenin gerçeği değildir. Çünkü olamaz Ben görünmez olmak istiyorum mesela. Bu benim hayallerimden birisidir Kimse görünmez olamaz..

    Bu işin şakası tabi. Allaha Şükür orta halli bir yaşantım var milyonlarca fakirin benim gibi yaşama hayali var. Bunu gerçekleştirmek onların azmine bakar ve bunu gerçekleştirmek onlar için çokta zor değil. Yani bir çok hayal bir çok kişi için bir gerçektir.

    Bizler artık kısıtlı hayaller kuruyoruz. Hayalin büyüğünü bile kuramaz olduk Mesela ben sabancı gibi olma hayalini kuramıyorum. Çünkü imkansız olduğunu biliyorum. Benim hayallerim daha çok daha iyi bir araba alabilmek, bir ev sahibi olmak ve ufaktan bir iş yeri sahibi olabilmek gibi. Ben bu hayalimi kendime bir gerçek olarak görüyorum..
  • 08-11-2008, 15:36:44
    #8
    Üyeliği durduruldu
    RHCP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesela ben sabancı gibi olma hayalini kuramıyorum. Çünkü imkansız olduğunu biliyorum.

    Kusura bakma ama ben buna katılmıyorum arkadaşım.Sen şimdi daha iyi bir araba alabilmek için,bir ev alabilmek için çalışıyorsun fakat ilerde holding olamayacağın ne malum?İnsan ilk başta kendine inanmalı bence kendine güvenmeli.Güvenmeli derken yanlış anlaşılmasın ben şimdi çıkıp ''Kendime güveniyorum ilerde Abramoviç'i solda sıfır bırakırım''
    dersem komik olur.Bu işler kademe kademedir.Bir anda talih kuşu konmaz kimseye.Sen yaparsın işini gerçekten çalışırsın ilk olarak bir ev alırsın sonra araba alırsın sonra arabanı yenilersin sonra bir ev daha alırsın sonra karşına biri çıkar bir iş yaparsın gözün açılır.Bir sektörde bir yenilik gelir aklına onu yaparsın kendine sermaya sağlamış olursun.Ticarete atılırsın ihracatlar yapmaya başlarsın vs. böyle uzayıp gider.Hiç bir şey kesinlikle olmaz değildir.Olur ama ne kadar istediğimize ve bu amaç için ne kadar çalıştığımıza bağlıdır bence..Ve tabiiki boşa debelenmemek de gerekir...(bkz:Allah yürü ya kulum dedi)
  • 06-12-2008, 17:04:18
    #9
    RHCP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir konu.. Ama benim ilginç hayallerim kimsenin gerçeği değildir. Çünkü olamaz Ben görünmez olmak istiyorum mesela. Bu benim hayallerimden birisidir Kimse görünmez olamaz..
    Bu işin şakası tabi. Allaha Şükür orta halli bir yaşantım var milyonlarca fakirin benim gibi yaşama hayali var. Bunu gerçekleştirmek onların azmine bakar ve bunu gerçekleştirmek onlar için çokta zor değil. Yani bir çok hayal bir çok kişi için bir gerçektir.
    Bizler artık kısıtlı hayaller kuruyoruz. Hayalin büyüğünü bile kuramaz olduk Mesela ben sabancı gibi olma hayalini kuramıyorum. Çünkü imkansız olduğunu biliyorum. Benim hayallerim daha çok daha iyi bir araba alabilmek, bir ev sahibi olmak ve ufaktan bir iş yeri sahibi olabilmek gibi. Ben bu hayalimi kendime bir gerçek olarak görüyorum..

    Doğrusuda bu eğer çok büyük hayaller kurarsan çok büyük ölçüdede üzülürsün...