Merhaba arkadaşlar geçenlerde edebiyat dersinde bu konuya giriş yaptık nasıl oldu nerden yaptık tam olarak bilmiyorum ama güzel önemli olan burda şükretmeyi bilmek konu hakkında kısaca bilgi vereyim..
Herkesin mutlaka bir hayali vardır kimi ev ister kimi araba ister.
Mesela ben spor bir arabam olsun isterim bu benim hayalim ama sakıp sabancın oğlunun ise gerçeği..Asıl konuya giriş yapıyorum sakıp sabancınn bir sözü vardı 'Toyota yı Türkiye ye ben getirdim ama benim oğlum binemiyor.' Buda sakıp sabancının hayaliydi ama benim de gerçeğimdir.
Nazif zorlu Manisa da olduğum için biliyorum adam istediği zaman özel uçağına binip istediği yere anında gidebiliyor ama onun hayali ise yemek yemek sadece patatesle nereye kadar arada değişik yemekler yiyordur ama arada bu onun hayali benim ise gerçeğim.
Eğer hepimiz mutlu olmak istiyorsak hayallerimizle gerçeğimiz arasını çok açmamamız gerektiğini düşünüyorum ve inanın sizin yerinizde olmak isteyen milyonlarca insan var....

Benden bu kadar sizdende birşeyler bekliyorum...