Yeni nesil olarak şükretmesini bilmeyen bir gençliğiz. Kendi gerçeklerimizle değilde, başkalarının gerçekleriyle yaşamayı daha çok benimsiyoruz. Kendimiz değilde hep başkası olmaya çalışıyoruz. Genel olarak ben böyle görüyorum. Tabiki istisnalar olabilir ama istisnalar kaideyi bozmuyor.