doğru şeyler bunlar.

fakat ben o kadar büyük şeyler hayal etmiyorum.arkadaşlarımın hepsi BMW Audio vs arabalar ister ben ise Tofaş ŞAHİN istiyorum.Giderler yüzünden bir türlü nasip olmadı bi tane.ama biliyorum oda heves, bi' gün bende isterim belki öle makinalar