Mesela ben sabancı gibi olma hayalini kuramıyorum. Çünkü imkansız olduğunu biliyorum.
Kusura bakma ama ben buna katılmıyorum arkadaşım.Sen şimdi daha iyi bir araba alabilmek için,bir ev alabilmek için çalışıyorsun fakat ilerde holding olamayacağın ne malum?İnsan ilk başta kendine inanmalı bence kendine güvenmeli.Güvenmeli derken yanlış anlaşılmasın ben şimdi çıkıp ''Kendime güveniyorum ilerde Abramoviç'i solda sıfır bırakırım''
dersem komik olur.Bu işler kademe kademedir.Bir anda talih kuşu konmaz kimseye.Sen yaparsın işini gerçekten çalışırsın ilk olarak bir ev alırsın sonra araba alırsın sonra arabanı yenilersin sonra bir ev daha alırsın sonra karşına biri çıkar bir iş yaparsın gözün açılır.Bir sektörde bir yenilik gelir aklına onu yaparsın kendine sermaya sağlamış olursun.Ticarete atılırsın ihracatlar yapmaya başlarsın vs. böyle uzayıp gider.Hiç bir şey kesinlikle olmaz değildir.Olur ama ne kadar istediğimize ve bu amaç için ne kadar çalıştığımıza bağlıdır bence..Ve tabiiki boşa debelenmemek de gerekir...(bkz:Allah yürü ya kulum dedi)


