• 11-11-2020, 22:10:34
    #1
    Şaka maka Türkiye'ye de geldi demek sistem tebrik ediyorum hepsiburadayı
    Acaba hangi k(a)rgoyu kullanıyorlar dır?
    Aras kargo bizim buraya hızlı getiriyor şimdi versek kargoya ne zaman verirler tecrübesi olan varmı ?

    Türkiye'de E-Ticaret sitesinde araba satılmasını nasıl değerlendiriyorsunuz?
    Yaşanabilecek şeyler nelerdir ?


  • 11-11-2020, 22:11:32
    #2
    yalnız çok ucuzmuş!
  • 11-11-2020, 22:12:19
    #3
    Arabayı sepete eklemek de ne bileyim
  • 11-11-2020, 22:12:24
    #4
    Bir an maxi geyif sandım. Siz ciddi misiniz
  • 11-11-2020, 22:14:06
    #5
    malatyalim44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yalnız çok ucuzmuş!
    Blacksheep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arabayı sepete eklemek de ne bileyim
    btnaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir an maxi geyif sandım. Siz ciddi misiniz
    Maxigeyik girerdim fakat güzel bir şey Türkiye'de E-Ticaret sitesinde araba satılmasını onun için MaxiGeyik koymadım fakat (a) yaptım hala bunu ciddiye aldıysanız teşekkürler.
    Sepette 70/25 indirimi olan arkadaşlar yararlanır.
  • 11-11-2020, 22:14:44
    #6
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/sicak-firsatlar/...a-satacak.html

    https://www.r10.net/sicak-firsatlar/...a-satiyor.html

    Daha önce bu 2 konu açılmıştı fakat Kia olduğu için sorun olmayacaktır sizin açınızdan
  • 11-11-2020, 22:16:32
    #7
    gunessezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/sicak-firsatlar/...a-satacak.html

    https://www.r10.net/sicak-firsatlar/...a-satiyor.html

    Daha önce bu 2 konu açılmıştı fakat Kia olduğu için sorun olmayacaktır sizin açınızdan
    Ben kampanya reklamımı yapıyorum yoksa benim mi haberim yok sıcak fırsatlık bir konu değil şuanda açtığım konu yani illa bi report ne bu telaş ne bu celal.
  • 11-11-2020, 22:16:51
    #8
    Arabayı sepete ekledim, öde dedim ancak bakiye yetersiz dedi. Hesapta 334 TL 90 kuruş var neden olmuş olabilir?
  • 11-11-2020, 22:17:51
    #9
    Üyeliği durduruldu
    BeratBerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kampanya reklamımı yapıyorum yoksa benim mi haberim yok sıcak fırsatlık bir konu değil şuanda açtığım konu yani illa bi report ne bu telaş ne bu celal.
    Report ettiğimi de nereden çıkarttın güzel kardeşim