gunessezer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/sicak-firsatlar/...a-satacak.html

https://www.r10.net/sicak-firsatlar/...a-satiyor.html

Daha önce bu 2 konu açılmıştı fakat Kia olduğu için sorun olmayacaktır sizin açınızdan
Ben kampanya reklamımı yapıyorum yoksa benim mi haberim yok sıcak fırsatlık bir konu değil şuanda açtığım konu yani illa bi report ne bu telaş ne bu celal.