• 11-11-2020, 22:17:59
    #10
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arabayı sepete ekledim, öde dedim ancak bakiye yetersiz dedi. Hesapta 334 TL 90 kuruş var neden olmuş olabilir?
    Kargo bedava olsa alınır güzel kampanya aslında 3D Security açık mı hocam yani hiç böyle sıkıntı yaşamadım n11'den de almıştım geçen gün BMW acaba hangi bankayı kullanıyorsunuz?
  • 11-11-2020, 22:19:04
    #11
    BeratBerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kargo bedava olsa alınır güzel kampanya aslında 3D Security açık mı hocam yani hiç böyle sıkıntı yaşamadım n11'den de almıştım geçen gün BMW acaba hangi bankayı kullanıyorsunuz?
    İninal kart hocam.
  • 11-11-2020, 22:19:35
    #12
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İninal kart hocam.
    Hocam ilk defa duyuyorum böyle bir olayı ben pep ile aldım sıkıntısız (HAYKIRIYORUM)
  • 11-11-2020, 23:33:42
    #13
    BeratBerk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ilk defa duyuyorum böyle bir olayı ben pep ile aldım sıkıntısız (HAYKIRIYORUM)
    hayırlı olsun hocam.
  • 12-11-2020, 00:14:47
    #14
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun hocam.
    Teşekkür ederim bir kaç iş bankası sanal kart satanlar var yardımcı olurlar bir şansını dene hocam.