ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arabayı sepete ekledim, öde dedim ancak bakiye yetersiz dedi. Hesapta 334 TL 90 kuruş var neden olmuş olabilir?
Kargo bedava olsa alınır güzel kampanya aslında 3D Security açık mı hocam yani hiç böyle sıkıntı yaşamadım n11'den de almıştım geçen gün BMW acaba hangi bankayı kullanıyorsunuz?