Şaka maka Türkiye'ye de geldi demek sistem tebrik ediyorum hepsiburadayı

Acaba hangi k(a)rgoyu kullanıyorlar dır?
Aras kargo bizim buraya hızlı getiriyor şimdi versek kargoya ne zaman verirler tecrübesi olan varmı ?
Türkiye'de E-Ticaret sitesinde araba satılmasını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Yaşanabilecek şeyler nelerdir ?