https://www.r10.net/sicak-firsatlar/...a-satacak.html

https://www.r10.net/sicak-firsatlar/...a-satiyor.html

Daha önce bu 2 konu açılmıştı fakat Kia olduğu için sorun olmayacaktır sizin açınızdan