Anket Trump Mı Biden Mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 379
Trump Mı Biden Mı?
Trump
%49,34 (187 Oy)
Biden
%50,66 (192 Oy)
  • 04-11-2020, 12:49:12
    #55
    Hiç farketmez.
    İkiside Kansız, Bebek Katili, Amerikan Uşağı
    Müslüman Düşmanı
  • 04-11-2020, 13:33:21
    #56
    US halkının %60'ı salaktır. / Aziz Whatyou
  • 04-11-2020, 14:39:04
    #57
    Glare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar biden açık ara farkla götürürken nasıl trump kazanıyor anlamadım.
    Biri bana durumu 1.sınıf öğrencisine anlatırmış gibi anlatabilirmi lütfen.
    Onlardaki sistem en çok oyu alan kazanır değil. 270 Delege olan kazanır sistemi var.

    Google'a girip "abd seçim sonuçları" yazıp bakarsanız hangi bölgeden kaç delege aldığı yazıyor.

    En basit tabiri ile :

    A Eyaletinide 5.000.000 Biden oy aldı 5 Delege kazandı
    B Eyaletinde 4.000.000 Biden oy aldı 4 Delege kazandı

    C Eyaletinde 8.000.000 Trump oy aldı 10 Delege kazandı.

    Sonuç olarak :
    Biden 9 Milyon oy ile 8 Delege çıkartı
    Trump 8 Milyon oy ile 10 Delege çıkartı

    bu yüzden bazı bölgeler daha önemli oluyor.

    Not .: Rakamları örnek olsun diye verdim. Şuanki durum :

    Biden : 238 Delege
    Trump : 213 Delege

    Burada olay X Eyaletinde

    4.000.000 oy ile Biden 10 delege alıyor
    3.999.999 oy ile Trump 0 delege alıyor

    Sayım sonunda trump'ın oyları hızla artarsa biranda 10 delege Biden'den silinip Trump'a yazılacak.
    Toplam 538 delegenin 270'ini kazanan aday ABD Başkanı oluyor.
  • 04-11-2020, 17:52:05
    #58
    agumba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hahahahaaahahaha eyvallah hocam, bilgi verdiğiniz için teşekkürler. Aman kimse duymasın sonra sıkıntı falan olur...
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam biliyoruz sizi bilgilendiren güçler var
    82 Washington
    83 New York


    Bi troll yazdım 3 sazan alıntı yapmış güzel hala forumda sazanlar var
  • 04-11-2020, 18:04:18
    #59
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi troll yazdım 3 sazan alıntı yapmış güzel hala forumda sazanlar var
    Sen öyle yazarsan bizde sazanlık yaparız hocam. Sende bir nevi geri vites yaparsın diyeceğim ama pardon trollük yapmıştın. Aynen böyle devam
  • 04-11-2020, 18:19:31
    #60
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi troll yazdım 3 sazan alıntı yapmış güzel hala forumda sazanlar var
    agumba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen öyle yazarsan bizde sazanlık yaparız hocam. Sende bir nevi geri vites yaparsın diyeceğim ama pardon trollük yapmıştın. Aynen böyle devam
    Aldı R'ye sonra adı oldu troll. Tamam tamam ne güzel avladı bizi
  • 04-11-2020, 18:38:28
    #61
    Biden alır umarım. amerikaya aklı başında birinin gelmesi lazım.
  • 04-11-2020, 19:09:16
    #62
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aldı R'ye sonra adı oldu troll. Tamam tamam ne güzel avladı bizi
    Olsun deneyim oldu avlanmazsın bidaha

    agumba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen öyle yazarsan bizde sazanlık yaparız hocam. Sende bir nevi geri vites yaparsın diyeceğim ama pardon trollük yapmıştın. Aynen böyle devam
    ya hangimiz nerden bilelim kimin geleceğini gönlümüz şundan yana diyemiyoruz abd bu kim gelirse gelisin bize hep zarar dostum, faydası olmuyoki kimsenin. Bizi seven yok çünkü..
  • 04-11-2020, 19:16:27
    #63
    Diğer aday Kanye West kazansın herşey daha güzel olur