Sonuçlar hiç de öyle gitmiyor hocam. Trump önde şu anda...
Ben Indiana ve Kentucky dışında bir sonuç göremiyorum hocam oradada biri Trump biri Biden.. Ancak seçim öncesi durumlarda Biden 7 puan ödeydi.. Bakalım göreceğiz.
Ben Indiana ve Kentucky dışında bir sonuç göremiyorum hocam oradada biri Trump biri Biden.. Ancak seçim öncesi durumlarda Biden 7 puan ödeydi.. Bakalım göreceğiz.
Hocam yanlış yerden bakıyor olabilirsin. İkisinde de Trump aldı.
Hocam yanlış yerden bakıyor olabilirsin. İkisinde de Trump aldı.
Google amcadan bakıyorum 10 dk önce Biden 1 Trump 1 di. Şuan Trump 3 Biden 0. Trump'ı da hiç sevmem ama Biden yanında melek kalır herif bakalım neler olacak