Anket Trump Mı Biden Mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 379
Trump Mı Biden Mı?
Trump
%49,34 (187 Oy)
Biden
%50,66 (192 Oy)
  • 04-11-2020, 02:51:10
    #19
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonuçlar hiç de öyle gitmiyor hocam. Trump önde şu anda...
    Ben Indiana ve Kentucky dışında bir sonuç göremiyorum hocam oradada biri Trump biri Biden.. Ancak seçim öncesi durumlarda Biden 7 puan ödeydi.. Bakalım göreceğiz.
  • 04-11-2020, 02:50:04
    #20
    trump önde büyük ihtimalle kazanacak
  • 04-11-2020, 02:58:38
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Indiana ve Kentucky dışında bir sonuç göremiyorum hocam oradada biri Trump biri Biden.. Ancak seçim öncesi durumlarda Biden 7 puan ödeydi.. Bakalım göreceğiz.
    Hocam yanlış yerden bakıyor olabilirsin. İkisinde de Trump aldı.
  • 04-11-2020, 03:00:25
    #22
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonuçlar hiç de öyle gitmiyor hocam. Trump önde şu anda...
    2016 ABD Başkanlık Seçimi sonucu:

    ▪️Oylar:
    Clinton: 65,8 milyon
    Trump: 62,9 milyon

    ▪️Seçmenler Kurulu:
    Clinton: 227 oy
    Trump: 304 oy

    Trump %47 ile kaybetmişti normalde. Ancak sistem bizdeki gibi değil. Delege sayısında 270'i aşan başkan oluyor.
  • 04-11-2020, 03:00:48
    #23
    wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış yerden bakıyor olabilirsin. İkisinde de Trump aldı.
    Google amcadan bakıyorum 10 dk önce Biden 1 Trump 1 di. Şuan Trump 3 Biden 0. Trump'ı da hiç sevmem ama Biden yanında melek kalır herif bakalım neler olacak
  • 04-11-2020, 03:07:13
    #24
    Umarım Trump alır en azından adamla konuşuluyor anlaşılıyor, bu bidenin ne yapacağı belli olmaz. Zaten dolar aşıyor birde biden gelirse vah ki ne vah.

    Not : Oylar pek önemli değil delege sayısına bakın
  • 04-11-2020, 03:07:37
    #25
    Kurumsal PLUS
    Trump kazanır.
  • 04-11-2020, 03:23:23
    #26
    Trumpa 50₺ basıyorum iddaya giricek var mı?
  • 04-11-2020, 03:46:31
    #27
    O değilde sonuçta her türlü bize girecek