Umarım Trump alır en azından adamla konuşuluyor anlaşılıyor, bu bidenin ne yapacağı belli olmaz. Zaten dolar aşıyor birde biden gelirse vah ki ne vah.

Not : Oylar pek önemli değil delege sayısına bakın