Anket Trump Mı Biden Mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 379
Trump Mı Biden Mı?
Trump
%49,34 (187 Oy)
Biden
%50,66 (192 Oy)
  • 04-11-2020, 02:42:01
    #10
    Biden açık ara önde ve Trump'ın alması ancak bir mucize ile olur bundan sonra.. Ve Biden gelirse de tr için daha karanlık günler başlar.. Bilmeyenler için bu adam Kıbrıs harekatı sonrası Türkiye'ye uygulanan ambargonun da mimarlarından biri tam bir Türkiye düşmanı..
  • 04-11-2020, 02:42:50
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Canım çekti şimdi, biraz House of Cards izlicem
  • 04-11-2020, 02:44:40
    #12
    ikisinide sevmem fakat biden trumptan da daha çok bizim ülkeye oynayacak gibi hareketler sergiliyor bu yüzden trump kazanmalı.
  • 04-11-2020, 02:43:37
    #13
    Ülkemizde bu konu neden bu kadar önemli?
  • 04-11-2020, 02:46:38
    #14
    erkansay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkemizde bu konu neden bu kadar önemli?
    Çünkü Caatsa yaptırımlarını durduran tek kişi Trump.. İnanması zor olsa da ABD'deki ülkenin tek dostu bu sarı kafa
  • 04-11-2020, 02:47:42
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biden açık ara önde ve Trump'ın alması ancak bir mucize ile olur bundan sonra.. Ve Biden gelirse de tr için daha karanlık günler başlar.. Bilmeyenler için bu adam Kıbrıs harekatı sonrası Türkiye'ye uygulanan ambargonun da mimarlarından biri tam bir Türkiye düşmanı..
    Sonuçlar hiç de öyle gitmiyor hocam. Trump önde şu anda...
  • 04-11-2020, 02:48:15
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Delege'de, Biden geçer Trump'u. Biden'in lobisi çok sağlam.
    Trump önde gidiyor şu anda. Bu mu sağlam lobi
  • 04-11-2020, 02:49:05
    #17
    erkansay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkemizde bu konu neden bu kadar önemli?
    Sadece Türkiye için değil, dünya için önemli. Çünkü tamamen iki ayrı kafa yapısı mevcut. Bizim ülkemiz için ise, Trump evet kafası kırık ancak Biden ağır Türk düşmanı. Çoğu Türkiye'ye uygulanan ambargonun arkasında ki isimlerden birisi. Bi'çok söyleminde nefretini açık açık dile getirdiği de mevcut. Trump bunun yanında, kötünün iyisi.
  • 04-11-2020, 02:49:14
    #18
    Biden gelecek, eyvah ki ne eyvah...