wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aldı R'ye sonra adı oldu troll. Tamam tamam ne güzel avladı bizi
Olsun deneyim oldu avlanmazsın bidaha

agumba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen öyle yazarsan bizde sazanlık yaparız hocam. Sende bir nevi geri vites yaparsın diyeceğim ama pardon trollük yapmıştın. Aynen böyle devam
ya hangimiz nerden bilelim kimin geleceğini gönlümüz şundan yana diyemiyoruz abd bu kim gelirse gelisin bize hep zarar dostum, faydası olmuyoki kimsenin. Bizi seven yok çünkü..