Serbest Piyasa Ne Harika Şey
17
●333
- 25-10-2020, 16:09:59Yaklaşık 1 aydır galerilere araç bakmak için gidiyordum. 1,2 gündür bir araç beğendim ve galeri ile 120.000 TL anlaştım ve pazartesi detaylıca konuşmak için sözleştim. Bugün akşam saatlerinde aracı tekrar incelemek için galeriye gittim ve bana sundukları yeni fiyat 132.000 TL oldu. Bu araba nasıl durduğu yerde 2 saate nasil 12.000 TL kâr edebiliyor 😒😒 Kusura bakmayın rahatlamak için yazma gereği duydum
- 25-10-2020, 16:12:28Üyeliği durduruldumaalesef kötü yönetimin herşeye yansıması. her ne kadar toz pembe tablolar çizilse de, gerçekler tokadını şlak diye çarpıyor sokakta yüzümüzenGinY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-10-2020, 16:13:38Çıldırmamak elde değil. Kesinlikle serbest piyasanın ortadan kaldırılması lazım. Ne yazıkki şu ortamda bu fiyatlar 3 günde alıp başını gidiyorsa ve artık insanlar aracı karayolunda kullanmak için değilde yatırım aracı olarak görüyorlarsa serbest piyasa kaldırılsın. Buna ek olarak aslında ilgili mercilere 100.000'lerce kişi aynı anda şikayet maili atsak emin olun mecburen düzeltmek zorunda kalırlar kanunları.
- 25-10-2020, 16:15:47Devletin yumruğu yakındır. Anca bundan anlarız. Deprem olur kiralar tavan yapar. Virüs olur maskeler tavan yapar. Stokçuluk yaparız piyasanın içine ederiz afedersiniz. Bu nasıl insanlık, bu nasıl Müslümanlık. İnşallah ellerinde kalır da satacak kimse bulamazlar. Biz almaya devam ettikçe ve talep ettikçe onların ekmeğine yağ sürüyoruz. Ama devlet illaki bu araba sorununa da çözüm bulacaktır, maske ve diğer stokçulukta olduğu gibi
- 25-10-2020, 16:16:08Aynen kaldırılmalı. Eskiden 2.el araç satilacaksa 0 fiyatının yarı fiyatına yakın değerlerde satılırdı. Bugün 2.el piyasası nerdeyse 0 aracın 1-1,5 katına ulaşmış durumda. Bu araca 2 saat içinde ne oldu da 12.000TL zam yedi.Konfor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-10-2020, 16:18:26Hocam yanlış anlamayında sizin gibi bir kaç ay öncede herkes devlet bu işe el atıyor v.s şeyler söyleyip araba alanlar ile dalgada geçiyorlardı o fiyatlara arabamı alınır elinizde patlayacak diye.kadiralpargu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne oldu devlet yumruk değilde tokat gibi bir cevap verdi. Tokatın adıda ötv zamıydı. Fiyatlar dahada yükseldi.
Yanlış anlamayın sadece gözlem