kadiralpargu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devletin yumruğu yakındır.
Ama devlet illaki bu araba sorununa da çözüm bulacaktır, maske ve diğer stokçulukta olduğu gibi
Hocam yanlış anlamayında sizin gibi bir kaç ay öncede herkes devlet bu işe el atıyor v.s şeyler söyleyip araba alanlar ile dalgada geçiyorlardı o fiyatlara arabamı alınır elinizde patlayacak diye.

Ne oldu devlet yumruk değilde tokat gibi bir cevap verdi. Tokatın adıda ötv zamıydı. Fiyatlar dahada yükseldi.

Yanlış anlamayın sadece gözlem