Yaklaşık 1 aydır galerilere araç bakmak için gidiyordum. 1,2 gündür bir araç beğendim ve galeri ile 120.000 TL anlaştım ve pazartesi detaylıca konuşmak için sözleştim. Bugün akşam saatlerinde aracı tekrar incelemek için galeriye gittim ve bana sundukları yeni fiyat 132.000 TL oldu. Bu araba nasıl durduğu yerde 2 saate nasil 12.000 TL kâr edebiliyor 😒😒 Kusura bakmayın rahatlamak için yazma gereği duydum