Çıldırmamak elde değil. Kesinlikle serbest piyasanın ortadan kaldırılması lazım. Ne yazıkki şu ortamda bu fiyatlar 3 günde alıp başını gidiyorsa ve artık insanlar aracı karayolunda kullanmak için değilde yatırım aracı olarak görüyorlarsa serbest piyasa kaldırılsın. Buna ek olarak aslında ilgili mercilere 100.000'lerce kişi aynı anda şikayet maili atsak emin olun mecburen düzeltmek zorunda kalırlar kanunları.