Devletin yumruğu yakındır. Anca bundan anlarız. Deprem olur kiralar tavan yapar. Virüs olur maskeler tavan yapar. Stokçuluk yaparız piyasanın içine ederiz afedersiniz. Bu nasıl insanlık, bu nasıl Müslümanlık. İnşallah ellerinde kalır da satacak kimse bulamazlar. Biz almaya devam ettikçe ve talep ettikçe onların ekmeğine yağ sürüyoruz. Ama devlet illaki bu araba sorununa da çözüm bulacaktır, maske ve diğer stokçulukta olduğu gibi