Fraumxxk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
elemanın şuan bizimle hiç bir ilişiği yok diyor yani kovulmuş sorun varsa git şikayet et diyorlar.
o eleman zaten bitti muhtemelen hayatı kararıcak belkide o eleman kullanıldı çünk üaşırı salak bir insana zaten benziyor.
kısaca bu ülkede eger linç varsa altında mutlaka bişe ararım. sayfalara baktıgımda zaten neye dayanarak yapıldığını görmemek kör olmak demek bence.
neyse ben tekrar edeyim operasyonda bir çamur atmaktan hak yemekten olayın aydınlıga varana kadar kaçının onun vebali büyüktür.
tekrar hayırlı geceler sabahlara kadar anlatsam yada konuşsak boş dava açılsn sonuç belli olur..
(Hiç bir insanın içini bilemezler). Sanırım metro en büyük yatırımı insan kaynakları birimine yapmalı.