ufuk_26 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam gibi çalışan Metro çalışanları ne olacak peki ?
İşini hakkıyla yapana lafımız yok zaten. Firmanın sorumsuzluğuna. Yani sık sık bu olay oluyorsa mimlenmişsem eğer özenle seçersin elemanlarını. Sokak tutup gel işe başla demezsin bu yetkiyi şoföre vermezsin. Böyle bir olay olmuş firmam lekeleniyor demezsin çocuğa psikolojik destek sağlarsın ailenin yanında olursun. Kendi hatasınj telafi edememek ve bunu tekrarlamak firmanın suçu.