ben gecen yıl bu berbat firma yüzünden kaza yaptım ölümden döndüm şikayet ettim ama beni arayıp bir gecmiş olsun demedi bunların çalışanlarının hepsi tecrübesiz ve hepsi böyle ahlaksız
kaza yeri gaziantep hava alanı yolu dönüşü
saat 4 civarı yolcumu havaalanında bekledim 6 30 civarı yolcumu aldım eve dönüş yolunda hızım 70 80km civarı ilk ışıkları gectim 2. ışıklarda agaclandırmadan dolayı ışıkları fark etmedim bu metro aracı arıza vermiş tam ışıklarda
ne bir duba ne bir uyarı tabelası ne bir kişi yola çıkıp geçen araclara uyarı kafamı 1 saniyelik cevirdim arka sag tekeri sökmüşler kazamı oldu acaba diye dönüp baktım önüme dönmemle ışıklarda oldugumu anladım passat 2018 siyah renk 63 plakalı bir araca o hızla vurdum benim arac pert oldu öndeki arac 100mt ilerde durdu onun bagaj icine girmişti evet hızlı ve bir anlık dikkatsizlik kurbanı oldum
kaza esnasında METRO aracının ön tarafındayım bir arızayı bırakıp gelin geçmiş olsun diyin bir bakın yaralı ölü varmı adamlar istifini bozmadı 5 kişi vardı tamirci ugrasıyordu direkt şoföre sordum nerde uyarınız dedim nerde duba dedim EEE biz şimdi arıza verdik bak arkadaşlar dubayı koyuyor dediler ve o an 2 duba cıkardılar ve bir kişi az ileri gidip beklediler ALLAH BELANIZI VERSİN sizin dedim
trafik aradım gelmedi ölü yaralı yoksa kendi aranızda halledin dediler hatalı bendim passatı sigortam karşıladı benim aracıma 14bin harcadım
ALLAH BELANI VERSİN METRO ben bu 14k zararımı sineye cektimde el alem namusunu sokakta bulmadı kimse sineye cekmez insallah dilegim bu firma batar batma sebebi ise böyle tecrübesiz ahmak çalışanlarından olur.