Otogar'da çalışan biri olarak söylüyorum , otogarın kapısında girdiğiniz an size bilet satmaya kalkan banko görevlileri bile bilet başı 1 tl için kavga bile eder , rakip şirketlerin saf dışı bırakmak için her şeyi yapma imkanıda vardır.
Söylenenleri takip etmedim ama örnek vereyim, bu pizzaya tükürüpte pizza şirketine şantaj yapmaya çalışan eleman , kendisine sosyal ağda küfür edenleri avukatı yoluyla ekran görüntülerin çıktısını alıp , küfür edenlere dava açmıştır gerisini siz düşünün artık , ne insanlar var.
Metro Turizm şirketlerinde çalışmadığını ispatlayıp , herşeyi açıklığa kavuşturması lazım.