Yazdım yazdım sildim. Evet operasyon olsun. Mesela tüm faaliyetlerini durdurmak gibi. Ne zaman vazgeçeceğiz o parti bu parti kafasından. Video var. Adamın haraketleri var. Kolunda kocaman METRO yazıyor. Nasıl bir operasyon acep?
kardeşim sanada tek tek anlatayım.
dahada açık artık zeki insana anlatılmaz.
bakınız binlerce calısanı olan bir şirket içerisinde çalışan bir gereksiz insanın yaptıgı olay şirkete ve o kuruma yüklemek ya cahilliktir ya kör gözle direk yargılamaktır yada içindeki bir fesatlıktır bilinçli olarak yaparsın.
dava açılır sonuç takip edilir. eger işçisini kovmamış ise şirket dediklerinizde haklı payınız olabilir.
sizede kendi düşüncemi açıkladım anlamadıysanız daha da detaylı anlatmayı ben beceremem pedagog eğitimi almadım..
sizlerede hayırlı geceler.