• 20-10-2020, 21:22:29
    #10
    Fiyatlar düşecek vs diyen hiç kimseye inanmayın. Bütçeniz doğrultusunda bir araç alın.
    2021 model araçlar piyasaya girecek ve fiyatları siz de hoş görürsünüz ki güncel kur üzerinden girecek...

    Kısacası bugün ki araçların dolar kuru 5,90 civarındadır.

    2021 Model bir araç ise 7,90 civarında bir kur fiyatı ile sahnede yerini alacak.

    D Segment Passat ortalama Türkiye satışı 65 bin dolar civarında vergiler dahil.

    60 Bin dolara gelecek diyelim vergiler dahil 2021 modelini.

    474.000 TL fiyat etiketi olur minimum ve bugün ki fiyatı 384 Bin TL!

    Bu arada ki fark açıldıkça ikinci el otomobil piyasası sürekli olarak değer kazanacaktır.
    Tofaşı,Torosu vs tutulması ile ilgili değildir bu.
    Tamamen döviz kurlarının artması ve ötv gibi etkenlerdendir.

    Bugün 60 a alamadığınız aracı 2 ay sonra 75 e alamayacaksınız zaten...

    2 Ay önce 2020 Model mondeo alacaktım 227.500 TL e anlaştık.
    Bayi fiyatı şu anda 337.500 TL ve fiyatı yine artacak.
    Bu fark artınca neden elimdeki araç değer kaybetsin?
  • 20-10-2020, 21:24:27
    #11
    NotebookServisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdiye kadar ne düştü hocam ? Pek bir beklenti içine girmeyin bence hiç bir şekilde düzelmez artık 100 e alan kişi 90 na veremez
    Dünyada üretim faliyetleri durdu dolasıyla sıfır otomobil alıcılarıikinci ele yöneldi araç satanlarda bu durumu fırsat bilip fiyatları artırdılar.
    Üretim yeni baştan normale döndüğünde fiyatlarda düşecektir.
    Sıfır otomobil artık satılmıyor o şekilde belirteyim size.
    Hatta parasını ödüyorsunuz 3 ay sonraya gün veriyorlar.
    Üretim tekrar başladığında sıfır otomobil 140 iken 2.ele kim 150-160 verir ki ?
  • 20-10-2020, 21:25:25
    #12
    FiBuHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fiyatlar düşecek vs diyen hiç kimseye inanmayın. Bütçeniz doğrultusunda bir araç alın.
    2021 model araçlar piyasaya girecek ve fiyatları siz de hoş görürsünüz ki güncel kur üzerinden girecek...

    Kısacası bugün ki araçların dolar kuru 5,90 civarındadır.

    2021 Model bir araç ise 7,90 civarında bir kur fiyatı ile sahnede yerini alacak.

    D Segment Passat ortalama Türkiye satışı 65 bin dolar civarında vergiler dahil.

    60 Bin dolara gelecek diyelim vergiler dahil 2021 modelini.

    474.000 TL fiyat etiketi olur minimum ve bugün ki fiyatı 384 Bin TL!

    Bu arada ki fark açıldıkça ikinci el otomobil piyasası sürekli olarak değer kazanacaktır.
    Tofaşı,Torosu vs tutulması ile ilgili değildir bu.
    Tamamen döviz kurlarının artması ve ötv gibi etkenlerdendir.

    Bugün 60 a alamadığınız aracı 2 ay sonra 75 e alamayacaksınız zaten...

    2 Ay önce 2020 Model mondeo alacaktım 227.500 TL e anlaştık.
    Bayi fiyatı şu anda 337.500 TL ve fiyatı yine artacak.
    Bu fark artınca neden elimdeki araç değer kaybetsin?
    Aynen çok doğru söylediniz herşey dolar üzerine piyasa düşecek diyen arkadaşlar çok ümitlenmeyin ben yükselipte düşen hiç bir şey görmedim
  • 20-10-2020, 21:26:52
    #13
    2001 model araca 65 000 vereceğime kredi çekerim biraz 2020 model 0 araba alırım.Egea'nın 0'ı hiç de fena fiyat da değil.Bu fırsatçılar piyasayı yükselttikçe 0 araba fiyatları da artıyor.Egea 2 ayda 3 kere zamlandı.
  • 20-10-2020, 21:27:46
    #14
    Üyeliği durduruldu
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir arkadaşım satıyor 58 bine bana resimleri attı ilana koy diye. ford focus 1.6 otomatik komple boyalı bir araba LPG li ama eksper falan yaptırmamış.

    Komple boyalı aracı niye Exper yapsın hocam 🤣
  • 20-10-2020, 21:28:38
    #15
    FastCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünyada üretim faliyetleri durdu dolasıyla sıfır otomobil alıcılarıikinci ele yöneldi araç satanlarda bu durumu fırsat bilip fiyatları artırdılar.
    Üretim yeni baştan normale döndüğünde fiyatlarda düşecektir.
    Sıfır otomobil artık satılmıyor o şekilde belirteyim size.
    Hatta parasını ödüyorsunuz 3 ay sonraya gün veriyorlar.
    Üretim tekrar başladığında sıfır otomobil 140 iken 2.ele kim 150-160 verir ki ?
    Ülkemizde 2. el araç piyasası bu saatten sonra düşmez.Üretim olmadığı halde fiat bayisi ağzına kadar doluydu.Sırf bu fırsatçılara aman vermemek adına millet en ucuz 0 arabaya yöneliyor.2000 - 2001 model araca aklı olan 60k , 70k vermez. 0 alır fakası rahat olur.
  • 20-10-2020, 21:32:40
    #16
    2004 model honda jazz 1.4 benzin lpg yakit cimrisi . Fiyat 55 bin tl
    İletisime gecerseniz detay ve fotograflarini atabilirim
  • 20-10-2020, 21:33:50
    #17
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkemizde 2. el araç piyasası bu saatten sonra düşmez.Üretim olmadığı halde fiat bayisi ağzına kadar doluydu.Sırf bu fırsatçılara aman vermemek adına millet en ucuz 0 arabaya yöneliyor.2000 - 2001 model araca aklı olan 60k , 70k vermez. 0 alır fakası rahat olur.
    https://www.renault.com.tr/renault-f...t-listesi.html en düşük sıfır renault clio 136 bin lira
    https://www.sahibinden.com/renault-c...ting=price_asc bu sayfaya bir bakın 5-10 bin km dekiler de daha fazla fiyattan gidiyor.
    Sizce bu saatten sonra düşmez mi ? yoksa belli bir süre sonra düşer mi ?
    Eğer çok aciliyeti yok ise araç alımı için belli bir süre beklenebilir düşüncesindeyim.
  • 20-10-2020, 21:36:18
    #18
    FastCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.renault.com.tr/renault-f...t-listesi.html en düşük sıfır renault clio 136 bin lira
    https://www.sahibinden.com/renault-c...ting=price_asc bu sayfaya bir bakın 5-10 bin km dekiler de daha fazla fiyattan gidiyor.
    Sizce bu saatten sonra düşmez mi ? yoksa belli bir süre sonra düşer mi ?
    Eğer çok aciliyeti yok ise araç alımı için belli bir süre beklenebilir düşüncesindeyim.
    Hocam o verdikleriniz zaten 0 araçlar.Benim kastettiğim konuda bir arkadaşın yazdığı 200-2001 model olup 60-70 k'ya satılan araçlar.Bunlar düşmez.Üretim başlayınca sadece stokçuların araç fiyatları düşer.Stokçu dediğim 2. linkte verdiğiniz araçlar.