FastCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dünyada üretim faliyetleri durdu dolasıyla sıfır otomobil alıcılarıikinci ele yöneldi araç satanlarda bu durumu fırsat bilip fiyatları artırdılar.
Üretim yeni baştan normale döndüğünde fiyatlarda düşecektir.
Sıfır otomobil artık satılmıyor o şekilde belirteyim size.
Hatta parasını ödüyorsunuz 3 ay sonraya gün veriyorlar.
Üretim tekrar başladığında sıfır otomobil 140 iken 2.ele kim 150-160 verir ki ?
Ülkemizde 2. el araç piyasası bu saatten sonra düşmez.Üretim olmadığı halde fiat bayisi ağzına kadar doluydu.Sırf bu fırsatçılara aman vermemek adına millet en ucuz 0 arabaya yöneliyor.2000 - 2001 model araca aklı olan 60k , 70k vermez. 0 alır fakası rahat olur.