Dünyada üretim faliyetleri durdu dolasıyla sıfır otomobil alıcılarıikinci ele yöneldi araç satanlarda bu durumu fırsat bilip fiyatları artırdılar.
Üretim yeni baştan normale döndüğünde fiyatlarda düşecektir.
Sıfır otomobil artık satılmıyor o şekilde belirteyim size.
Hatta parasını ödüyorsunuz 3 ay sonraya gün veriyorlar.
Üretim tekrar başladığında sıfır otomobil 140 iken 2.ele kim 150-160 verir ki ?
Ülkemizde 2. el araç piyasası bu saatten sonra düşmez.Üretim olmadığı halde fiat bayisi ağzına kadar doluydu.Sırf bu fırsatçılara aman vermemek adına millet en ucuz 0 arabaya yöneliyor.2000 - 2001 model araca aklı olan 60k , 70k vermez. 0 alır fakası rahat olur.