• 20-10-2020, 21:08:02
    #1
    Bütçemiz 55 60 bin civarı r10 ailesinden satan bir kardeşimiz abimiz varsa içimiz rahat alalım istanbul
  • 20-10-2020, 21:09:59
    #2
    bugün noter de gözlerimin önünde, 94 model station vagon toros 25.000₺ ‘ye satıldı. piyasa hiç normal değil hocam. umarım çıkar, bol şans.
  • 20-10-2020, 21:14:11
    #3
    Arkadaşımın arabası.
    alana hayırlı olsun...İlan No: 866700425
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...66700425/detay
  • 20-10-2020, 21:15:24
    #4
    bir arkadaşım satıyor 58 bine bana resimleri attı ilana koy diye. ford focus 1.6 otomatik komple boyalı bir araba LPG li ama eksper falan yaptırmamış.
  • 20-10-2020, 21:16:45
    #5
    30k lık araç 60k olmuş hocam yerinde olsam şu zamanda almam
  • 20-10-2020, 21:19:04
    #6
    FastCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok acil ihtihacınız yoksa almayın hocam
    dünyada üretim tam faliyete geçtiğinde fiyatlar otomatik olarak düşecek
    Şimdiye kadar ne düştü hocam ? Pek bir beklenti içine girmeyin bence hiç bir şekilde düzelmez artık 100 e alan kişi 90 na veremez
  • 20-10-2020, 21:19:14
    #7
    EvrenOnur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30k lık araç 60k olmuş hocam yerinde olsam şu zamanda almam
    Şu zamanda almazsa ileri zamanda alabilir mi sizce
  • 20-10-2020, 21:20:25
    #8
    krsadlacin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu zamanda almazsa ileri zamanda alabilir mi sizce
    neden olmasın kaç defa böyle yükseldi reis bence alınır gidipte 2001 araca 60k para verilirmi
  • 20-10-2020, 21:21:12
    #9
    EvrenOnur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden olmasın kaç defa böyle yükseldi reis bence alınır gidipte 2001 araca 60k para verilirmi
    Siz şuan 60 bine bir araç aldınız, seneye 20 bine satar mısınız?