Ülkemizde 2. el araç piyasası bu saatten sonra düşmez.Üretim olmadığı halde fiat bayisi ağzına kadar doluydu.Sırf bu fırsatçılara aman vermemek adına millet en ucuz 0 arabaya yöneliyor.2000 - 2001 model araca aklı olan 60k , 70k vermez. 0 alır fakası rahat olur.
https://www.renault.com.tr/renault-f...t-listesi.html en düşük sıfır renault clio 136 bin lira
https://www.sahibinden.com/renault-c...ting=price_asc bu sayfaya bir bakın 5-10 bin km dekiler de daha fazla fiyattan gidiyor.
Sizce bu saatten sonra düşmez mi ? yoksa belli bir süre sonra düşer mi ?
Eğer çok aciliyeti yok ise araç alımı için belli bir süre beklenebilir düşüncesindeyim.