NotebookServisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdiye kadar ne düştü hocam ? Pek bir beklenti içine girmeyin bence hiç bir şekilde düzelmez artık 100 e alan kişi 90 na veremez
Dünyada üretim faliyetleri durdu dolasıyla sıfır otomobil alıcılarıikinci ele yöneldi araç satanlarda bu durumu fırsat bilip fiyatları artırdılar.
Üretim yeni baştan normale döndüğünde fiyatlarda düşecektir.
Sıfır otomobil artık satılmıyor o şekilde belirteyim size.
Hatta parasını ödüyorsunuz 3 ay sonraya gün veriyorlar.
Üretim tekrar başladığında sıfır otomobil 140 iken 2.ele kim 150-160 verir ki ?