• 18-10-2020, 22:10:56
    #19
    şehirden uzak dağ evine gidip viskimi açıyorum, hem kafamı dağıtıyorum hem kafa dinliyorum.
  • 18-10-2020, 22:11:19
    #20
    berkaycavdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boğaz turu yapmamak olurmu ama
    Gürültü çok oluyor hocam, böyle kafa dinliyorsun herkes bilmiyor birde benim gittiğim yeri. 3-5 kişilik yer zaten. bazen kimse bile olmuyor. En güzeli
  • 18-10-2020, 22:11:38
    #21
    Çok basit müziği son ses açıp deli gibi dans ediyorum . Öneririm tüm her şeyden kurtuluyorsun.
    • celebiselli
    celebiselli bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-10-2020, 22:11:40
    #22
    Üyeliği durduruldu
    zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk defa izledim hayatımda ilk death Note izledim sonra code geass ve şuan full metal izliyorum hepsi mükkemel bu zamana kadar neden izlemedim onu sorguluyorum
    death note süper, diğerlerini inceliyorum hemen
  • 18-10-2020, 22:11:51
    #23
    Dizi izliyorum
  • 18-10-2020, 22:12:39
    #24
    okan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gürültü çok oluyor hocam, böyle kafa dinliyorsun herkes bilmiyor birde benim gittiğim yeri. 3-5 kişilik yer zaten. bazen kimse bile olmuyor. En güzeli
    Benimde balatta bi yer var öyle. Güzel oluyor özellikle akşam saatlerinde oturmak.
  • 18-10-2020, 22:12:57
    #25
    Sublime Text'e giriyorum, yazdıkça yazıyorum
  • 18-10-2020, 22:13:03
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    celebiselli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    death note süper, diğerlerini inceliyorum hemen
    Şöyle söyleyeyim hepsi bitince boşluğa düştüm
  • 18-10-2020, 22:13:32
    #27
    berkaycavdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde balatta bi yer var öyle. Güzel oluyor özellikle akşam saatlerinde oturmak.
    Balattaki yer futbol sahasının yanı mı