berkaycavdar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boğaz turu yapmamak olurmu ama
Gürültü çok oluyor hocam, böyle kafa dinliyorsun herkes bilmiyor birde benim gittiğim yeri. 3-5 kişilik yer zaten. bazen kimse bile olmuyor. En güzeli