• 18-10-2020, 22:03:59
    #10
    Kitap okuyorum
  • 18-10-2020, 22:05:17
    #11
    twitch
  • 18-10-2020, 22:05:28
    #12
    Gidip kedimi seviyorum. 😍😍

  • 18-10-2020, 22:07:01
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Anime
  • 18-10-2020, 22:08:45
    #14
    Paten veya yürüyüşe çıkıyorum tabi ki kulaklığımı takıp
  • 18-10-2020, 22:09:14
    #15
    CS:GO AWP Lego mapli sunucularda awp atarım
  • 18-10-2020, 22:09:23
    #16
    Üyeliği durduruldu
    zAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anime
    anime önerirmisiniz hocam
  • 18-10-2020, 22:09:34
    #17
    okan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortaköy de tam denizin dibinde küçük bir alan var caminin yanında, orda banka oturup denizi seyrediyorum. gayet iyi geliyor
    Boğaz turu yapmamak olurmu ama
  • 18-10-2020, 22:10:32
    #18
    celebiselli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anime önerirmisiniz hocam
    İlk defa izledim hayatımda ilk death Note izledim sonra code geass ve şuan full metal izliyorum hepsi mükkemel bu zamana kadar neden izlemedim onu sorguluyorum