okan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ortaköy de tam denizin dibinde küçük bir alan var caminin yanında, orda banka oturup denizi seyrediyorum. gayet iyi geliyor
Boğaz turu yapmamak olurmu ama