Kafa dağıtmak için ne yapıyorsunuz? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kafa dağıtmak için ne yapıyorsunuz?
37
●
1.102
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Kafa dağıtmak için ne yapıyorsunuz?
1
2
3
4
5
19-10-2020, 17:20:44
#37
Misafir
klasik gitar çalıyorum o da olmazsa baskete koşarım o da olmazsa uyurum.
20-10-2020, 15:57:19
#38
ReFLeX
Mandala çizebilirsin ve/ya hazır çizilmiş olanları boyayabilirsin, her ikisi de hem zevkli hemde zaman kavramını unutturacak derecede kafa dağıtıyor, tavsiye ederim.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler