okan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gürültü çok oluyor hocam, böyle kafa dinliyorsun herkes bilmiyor birde benim gittiğim yeri. 3-5 kişilik yer zaten. bazen kimse bile olmuyor. En güzeli
Benimde balatta bi yer var öyle. Güzel oluyor özellikle akşam saatlerinde oturmak.