• 15-10-2020, 02:29:02
    #1
    Merhaba olayı baştan sona anlatıyorum

    Kendi firmamiz için buradan bir arkadaş ile anlaştık tutarı 3600 tl idi. Kabul ettik bir kısmını yolladım 1500 tl tutarını hemen başladı.

    Görüşmeleri de tamamen abim yaptı. 500 de tasarım çıkınca yolladık. Buraya kadar sorun yaşamadık. Allah var dedigi sürelerde de yapti. Siteyi yayina aldik form hatalari çıktı ve bir sürü css hatası. Arkadas paranin tamamini alinca degisti eski ilgisi alakasi kalmadı. Bugün bir arkadaş belirli css düzenlemelerini yaptı ama dediği şu çok hatalı yazilmis baya hata var. Ben hala css hataları için para ödüyorum ve formlar en başında belirttigimiz gibi çalışmıyor. Yapamadı da zaten formlari bir 250 de formlar için baska arkadasa vereceğim. Hala panel de çalışmayan alanlar var. Bu arkadaşa benim yerimde olsaniz ne yaparsınız? Ben 3600 tl veriyorum hala hata çıkıyor. Üstüne üstlük bize efeleniyor. Ha şunu da belirtmek istiyorum bu arkadaş bu çalışmayan alanlari revize olarak görüyor. İlginç. Tasarım da olan alanlari revize görmek nedir?

    Cidden nasil bir ahlaki var anlamadım.
  • 15-10-2020, 02:33:24
    #2
    Sonuç olarak size vaat edileni sunmamış. Açın bi şikayet konusu ve mümkün mertebe özet ve adil bi şekilde yazın ortası bulunsun.
  • 15-10-2020, 02:34:33
    #3
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Eğer sizden kaynaklı bir bozulma/sorun yoksa çözmek zorundadır. Hatalı yazmış neticede.
  • 15-10-2020, 02:36:02
    #4
    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer sizden kaynaklı bir bozulma/sorun yoksa çözmek zorundadır. Hatalı yazmış neticede.
    Misal phpmailler hatasi var eski sürüm kullanmış. Bundan dolayı. Css hatalari var ekranlarda uyumlu çıkmıyor bunlarada revize diyor? Yapması gerekmiyor mu? Biz mi yanlış düşünüyoruz.
  • 15-10-2020, 02:36:20
    #5
    3600 hatrı sayılır bir para. referanslarına falan baktınız mı iş yapmadan önce? gerçi referans kavramına da güven olmuyor. Herkes portfolyosuna arçelik'in beko'nun bir iki bankanın logosunu koyuyor ben bunlarla çalıştım diyor. gel de güven hadi.
  • 15-10-2020, 02:41:17
    #6
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    GokselArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Misal phpmailler hatasi var eski sürüm kullanmış. Bundan dolayı. Css hatalari var ekranlarda uyumlu çıkmıyor bunlarada revize diyor? Yapması gerekmiyor mu? Biz mi yanlış düşünüyoruz.
    Düzeltmesi gerek.
  • 15-10-2020, 02:44:25
    #7
    Ekstra istemediğiniz öncesinde planlanarak yapılan ve düzgün çalışmayan hiç birşey revize değildir. Kesinlikle düzeltmesi gerekiyor. Şikayet konusu açabilirsiniz.
  • 15-10-2020, 02:51:46
    #8
    Omur34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekstra istemediğiniz öncesinde planlanarak yapılan ve düzgün çalışmayan hiç birşey revize değildir. Kesinlikle düzeltmesi gerekiyor. Şikayet konusu açabilirsiniz.
    Yok hocam tasarım da olan neyse onu istedik. Misal form vardi o çalışmıyor ve site mobile uyumlu değildi. Daha doğrusu uyumlu da bazi yerleri patlıyordu ekrandan ekrana
  • 15-10-2020, 02:56:18
    #9
    şikayet konusu açıp hakkınızı arayın, tekrar başkasına para vermeyin, ya layıkıyla işi yapıp düzeltecek ya da iade geçecek