Merhaba olayı baştan sona anlatıyorum
Kendi firmamiz için buradan bir arkadaş ile anlaştık tutarı 3600 tl idi. Kabul ettik bir kısmını yolladım 1500 tl tutarını hemen başladı.
Görüşmeleri de tamamen abim yaptı. 500 de tasarım çıkınca yolladık. Buraya kadar sorun yaşamadık. Allah var dedigi sürelerde de yapti. Siteyi yayina aldik form hatalari çıktı ve bir sürü css hatası. Arkadas paranin tamamini alinca degisti eski ilgisi alakasi kalmadı. Bugün bir arkadaş belirli css düzenlemelerini yaptı ama dediği şu çok hatalı yazilmis baya hata var. Ben hala css hataları için para ödüyorum ve formlar en başında belirttigimiz gibi çalışmıyor. Yapamadı da zaten formlari bir 250 de formlar için baska arkadasa vereceğim. Hala panel de çalışmayan alanlar var. Bu arkadaşa benim yerimde olsaniz ne yaparsınız? Ben 3600 tl veriyorum hala hata çıkıyor. Üstüne üstlük bize efeleniyor. Ha şunu da belirtmek istiyorum bu arkadaş bu çalışmayan alanlari revize olarak görüyor. İlginç. Tasarım da olan alanlari revize görmek nedir?
Cidden nasil bir ahlaki var anlamadım.