GokselArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Misal phpmailler hatasi var eski sürüm kullanmış. Bundan dolayı. Css hatalari var ekranlarda uyumlu çıkmıyor bunlarada revize diyor? Yapması gerekmiyor mu? Biz mi yanlış düşünüyoruz.
Düzeltmesi gerek.