Eğer sizden kaynaklı bir bozulma/sorun yoksa çözmek zorundadır. Hatalı yazmış neticede.
Misal phpmailler hatasi var eski sürüm kullanmış. Bundan dolayı. Css hatalari var ekranlarda uyumlu çıkmıyor bunlarada revize diyor? Yapması gerekmiyor mu? Biz mi yanlış düşünüyoruz.