• 15-10-2020, 02:59:54
    #10
    Arkadaş hatta gelip şikayet konusu açacaksan aç böyle yaparsan hiç yapmam falan dedi. 😂 Ustad ben siteden ekmek yiyorum, reklam veriyorum. Bu arkadaşın keyfini bekleyemem ki. Sürekli bir sey çıkıyor. İyi davrandıkca uste çıktı
  • 15-10-2020, 04:04:13
    #11
    Şikayet konusu açardım, yapmıyorsa banlansın en azından başka birisini mağdur edemez.
  • 15-10-2020, 07:39:33
    #12
    Eğer ilk başta anlaşılan alanlarda hatalar varsa düzeltmek zorunda, düzeltmezse şikayet konusu aç.
    Ama eğer ilk başta anlaşılmayan, beklenti olarak bildirilmeyen bir form özelliği söz konusu ise revizyona girer.
  • 15-10-2020, 08:47:04
    #13
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer ilk başta anlaşılan alanlarda hatalar varsa düzeltmek zorunda, düzeltmezse şikayet konusu aç.
    Ama eğer ilk başta anlaşılmayan, beklenti olarak bildirilmeyen bir form özelliği söz konusu ise revizyona girer.
    Hayır ilk başta olan formlardı hatta size bir örnek atayım:


    Bu uyarı böyle bırakırlır mı? Zaten formu da yapamamıştı buradan bir arkadaşla anlaştık gece 2 den bu saate kadar ugraştı.