digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer ilk başta anlaşılan alanlarda hatalar varsa düzeltmek zorunda, düzeltmezse şikayet konusu aç.
Ama eğer ilk başta anlaşılmayan, beklenti olarak bildirilmeyen bir form özelliği söz konusu ise revizyona girer.
Hayır ilk başta olan formlardı hatta size bir örnek atayım:


Bu uyarı böyle bırakırlır mı? Zaten formu da yapamamıştı buradan bir arkadaşla anlaştık gece 2 den bu saate kadar ugraştı.