Omur34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekstra istemediğiniz öncesinde planlanarak yapılan ve düzgün çalışmayan hiç birşey revize değildir. Kesinlikle düzeltmesi gerekiyor. Şikayet konusu açabilirsiniz.
Yok hocam tasarım da olan neyse onu istedik. Misal form vardi o çalışmıyor ve site mobile uyumlu değildi. Daha doğrusu uyumlu da bazi yerleri patlıyordu ekrandan ekrana