Ekstra istemediğiniz öncesinde planlanarak yapılan ve düzgün çalışmayan hiç birşey revize değildir. Kesinlikle düzeltmesi gerekiyor. Şikayet konusu açabilirsiniz.
Yok hocam tasarım da olan neyse onu istedik. Misal form vardi o çalışmıyor ve site mobile uyumlu değildi. Daha doğrusu uyumlu da bazi yerleri patlıyordu ekrandan ekrana