Facebook'ta Çalışan Arkadaşım Var (Forum'a Davet)
32
●2.096
- 12-10-2020, 00:57:35Selamlar Herkese, Facebook Californiada ki Ofisinde Çalışan Yakın Bir Dostum Var, Foruma Davet Edicem Lakin Davetiye Kodum Yok Gelirse Direk Üye Yaptırıcam Foruma, Kendiside Katılmak İstiyor Foruma. Umarım Geldiğinde Yardımcı Olabilir size
- 12-10-2020, 00:59:10Hocam Ne Desem Yanlış Olur Kendisi Daha İyi Biliyor Ne Yapabilir Bilemiyorum Davetiye Kodu Gelsin Burada Olucak KendisiZEOSLUM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2020, 01:00:54Hocam bı başvuru yapsaydı dediğiniz gibi biriyse yönetim zaten davetiye veriribrhmatysn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2020, 01:01:00PM atın halledelimibrhmatysn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2020, 01:01:24Ben Görüşebilirim Hocam Pm den İletin Bana Sorunu Yarın Gün İçinde Sorar Size Dönüş YaparımZEOSLUM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2020, 01:01:39Ulaşırsanız göndereyim. Türk kimliği mevcut mudur?