• 12-10-2020, 13:24:53
    #28
    Transferi gerçekleşme üzere olan yabancı futbolcular gibi iyi şişirdiniz adamı.
    Gelecekse zaten gelir üye olur, sırf facebookta calısıyor diye bu kadar detaya inmenize gerek yok.

    Arkadasım üye olmak istiyor dersiniz davetiye istersiniz olur biter.
  • 12-10-2020, 15:25:25
    #29
    ahmet
    MorUq arkadaş facebookta çalışıyor media şirketi olarak r10'da davetiye verdik sana kullanıcı adı alalım sana instagramdan
  • 12-10-2020, 23:36:43
    #30
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y


    Sayın arkadaşlar, bazılarınız tosuncuk felan demiş yalan borcum mu var anlamadım ki, dalga geçer gibi de, cevaplar yazıyorsunuz burda elimden geldiğince İnsanlara yardımcı olmak istiyorum dalga geçercesine saçma sorular soruyorsunuz

    İnanmak istemeyen varsa, konudan ayrılıp başka konulara yönelebilir iyi forumlar
  • 12-10-2020, 23:42:16
    #31
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlamazsanız; bu konunun amacı nedir? Davetiye istemek diyeceğim, göndermek isteyeni de kabul etmemiş ve kendinize hak tanımlandığında davet edeceğinizi söylemişsiniz. Kişi üye olduğunda anonim kalmak istemeyip, mesleğini ifşa edip tanıtacaksa tanıtır zaten ya da üye olduğunda siz açardınız bu konuyu. Yani şu an daha halihazırda foruma gelmemiş biri için bu konuyu açmanızın nedeni nedir?

    Merhaba yeni gördüm mesajınızı, amacım kötü birşey değil zaten kendisi de katılmak istiyordu bu foruma işlerinin kısmi olarak yoğun olmasından dolayı Musaid bir zaman da kayıt olucaktı kendisi, bende sizlere sormak istedim sonuçta bir sürü Facebook reklam hizmeti.Veren üyeler var vb bir sürü Facebook konusu amacım prim yapmak değil, ki yapmam da dileyen dilediğini yazdı bu yorum altına bende naif ve yardımcı olucak.bir şekilde cevap vererek yardımcı olmaya çalıştım, ek olarak bunun haricinde bana mesaj atanlar oldu. Onlara da gelen mesajları ileterek geri dönüş şağladım arkadaşlara kötü mü yapmışım, bu foruma da üye olduğumdan. Beri bir çok kişi ile samimi de oldum yardımcı oldum, amacım kötü birşey değil....
  • 13-10-2020, 00:30:14
    #32
    Allah için sen cümlelerin baş harflerini büyük harfle yazmayı bırak ben davetiye veririm
  • 13-10-2020, 00:34:46
    #33
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah için sen cümlelerin baş harflerini büyük harfle yazmayı bırak ben davetiye veririm
    Kusura bakmayın otomatik klavyeden dolayı oldu.