Transferi gerçekleşme üzere olan yabancı futbolcular gibi iyi şişirdiniz adamı.
Gelecekse zaten gelir üye olur, sırf facebookta calısıyor diye bu kadar detaya inmenize gerek yok.
Arkadasım üye olmak istiyor dersiniz davetiye istersiniz olur biter.
Facebook'ta Çalışan Arkadaşım Var (Forum'a Davet)
32
●2.096
- 12-10-2020, 23:36:43

Sayın arkadaşlar, bazılarınız tosuncuk felan demiş yalan borcum mu var anlamadım ki, dalga geçer gibi de, cevaplar yazıyorsunuz burda elimden geldiğince İnsanlara yardımcı olmak istiyorum dalga geçercesine saçma sorular soruyorsunuz
İnanmak istemeyen varsa, konudan ayrılıp başka konulara yönelebilir iyi forumlar - 12-10-2020, 23:42:16Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba yeni gördüm mesajınızı, amacım kötü birşey değil zaten kendisi de katılmak istiyordu bu foruma işlerinin kısmi olarak yoğun olmasından dolayı Musaid bir zaman da kayıt olucaktı kendisi, bende sizlere sormak istedim sonuçta bir sürü Facebook reklam hizmeti.Veren üyeler var vb bir sürü Facebook konusu amacım prim yapmak değil, ki yapmam da dileyen dilediğini yazdı bu yorum altına bende naif ve yardımcı olucak.bir şekilde cevap vererek yardımcı olmaya çalıştım, ek olarak bunun haricinde bana mesaj atanlar oldu. Onlara da gelen mesajları ileterek geri dönüş şağladım arkadaşlara kötü mü yapmışım, bu foruma da üye olduğumdan. Beri bir çok kişi ile samimi de oldum yardımcı oldum, amacım kötü birşey değil.... - 13-10-2020, 00:34:46Kusura bakmayın otomatik klavyeden dolayı oldu.phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
