Looker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış anlamazsanız; bu konunun amacı nedir? Davetiye istemek diyeceğim, göndermek isteyeni de kabul etmemiş ve kendinize hak tanımlandığında davet edeceğinizi söylemişsiniz. Kişi üye olduğunda anonim kalmak istemeyip, mesleğini ifşa edip tanıtacaksa tanıtır zaten ya da üye olduğunda siz açardınız bu konuyu. Yani şu an daha halihazırda foruma gelmemiş biri için bu konuyu açmanızın nedeni nedir?

Merhaba yeni gördüm mesajınızı, amacım kötü birşey değil zaten kendisi de katılmak istiyordu bu foruma işlerinin kısmi olarak yoğun olmasından dolayı Musaid bir zaman da kayıt olucaktı kendisi, bende sizlere sormak istedim sonuçta bir sürü Facebook reklam hizmeti.Veren üyeler var vb bir sürü Facebook konusu amacım prim yapmak değil, ki yapmam da dileyen dilediğini yazdı bu yorum altına bende naif ve yardımcı olucak.bir şekilde cevap vererek yardımcı olmaya çalıştım, ek olarak bunun haricinde bana mesaj atanlar oldu. Onlara da gelen mesajları ileterek geri dönüş şağladım arkadaşlara kötü mü yapmışım, bu foruma da üye olduğumdan. Beri bir çok kişi ile samimi de oldum yardımcı oldum, amacım kötü birşey değil....