• 12-10-2020, 01:12:47
    #19
    ibrhmatysn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanmıyorum da Asıl Kısım Şu Kendiside Reklam Departmanında
    bence bunu önden konuş çünkü burada facebookla ilgili iş yapan bir çok arkadaş var ve bazıları açıklardan bile faydalanabiliyor olabilir onun için iyi olmaz bizimde işimiz oluyor bazen yeri gelir seninde olur o amaçla söylüyorum bunu konuşsan onunla iyi olur
  • 12-10-2020, 01:14:29
    #20
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    Zeqap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence bunu önden konuş çünkü burada facebookla ilgili iş yapan bir çok arkadaş var ve bazıları açıklardan bile faydalanabiliyor olabilir onun için iyi olmaz bizimde işimiz oluyor bazen yeri gelir seninde olur o amaçla söylüyorum bunu konuşsan onunla iyi olur
    Olur Hocam, Teşekkürler Güzel Uyarınız İçin
  • 12-10-2020, 01:15:21
    #21
    geldiği zaman bir soru cevap tarzi etkinlikleri yapsa fena olmaz. aklımızda ki soruları gidermiş olur. kendisine iletirseniz sevinirim
  • 12-10-2020, 01:17:34
    #22
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    EmreKafadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geldiği zaman bir soru cevap tarzi etkinlikleri yapsa fena olmaz. aklımızda ki soruları gidermiş olur. kendisine iletirseniz sevinirim
    Tabi Olur Kendisine İleticem Kesinlikle
  • 12-10-2020, 01:22:21
    #23
    Platin üye
    Kendisine iletin hocam kesinlikle kimliğini gizli tutsun Facebook ilgisiz bir site olduğu için çok fazla soru yağmuruna tutar insanlar kendisini
  • 12-10-2020, 01:32:02
    #24
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    Emsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisine iletin hocam kesinlikle kimliğini gizli tutsun Facebook ilgisiz bir site olduğu için çok fazla soru yağmuruna tutar insanlar kendisini
    Doğru Diyorsunuz.
  • 12-10-2020, 01:39:26
    #25
    Yanlış anlamazsanız; bu konunun amacı nedir? Davetiye istemek diyeceğim, göndermek isteyeni de kabul etmemiş ve kendinize hak tanımlandığında davet edeceğinizi söylemişsiniz. Kişi üye olduğunda anonim kalmak istemeyip, mesleğini ifşa edip tanıtacaksa tanıtır zaten ya da üye olduğunda siz açardınız bu konuyu. Yani şu an daha halihazırda foruma gelmemiş biri için bu konuyu açmanızın nedeni nedir?
  • 12-10-2020, 09:07:28
    #26
    Üyeliği durduruldu
    evet arkasından tosuncuk çıkmasın
  • 12-10-2020, 10:35:26
    #27
    Hocam ne olacakbu fbnin hali? reklam şartları git gide zorlaşıyor... 5li bmler vardı artık sadece3lü var onlarında ne kadar böyle gideceği bilinmez. bunları sorar mısınız